2009-02-23

hulye ejszaka

egyik este cs-vel karattyoltam, kicsit elszomorodtam, irtam is neki, siman az o polojaban aludnek ha lenne nalam olyan [neki nagyon anna-kedve anna-hianya mittudomenmije volt]

aztan elhuztam aludni
polo nelkul ahogy altalaban [marmint amikor egyedul vagyok], nekem meg anna-kedvem se volt

aztan felebredtem hajnalban, iszonyu rosszat almodtam
annyira ki voltam bukva h majdnem hanytam, ez kemeny, ilyet en meg soha
az utcan maszkaltam egyedul, vmi nagyobb uton, kb vasarnap-delutan-feeling volt, sehol egy auto, sehol egy ember, napsutes, ilyenek
aztan meglattam egy tomeges biciklibalesetet, marmint mar csak vagy 5-6 halottat meg durva allapotu szetment bicikliket az uttest meg a jarda kozepen, tovabbra is sehol semmi elo
fura volt, semmi nem volt veres, eeeh de epp at kellett lepnem egy leszakadt kar folott
aztan jott egy biciklis futar ki a keresztutcabol, nyilvan jobbra balra nezett es lattam h lesapad es visszanez ismet jobbra
, kb ennyi volt az alom
de egek, engem full kiutott, ultem az agyban es csak fogtam a fejem
nem is akartam visszaaludni nehogy tovabb almodjam, tok almos voltam, ittam egy teat meg egy kavet de meg mindig almos voltam nagyon

aztan akkor kitalaltam h viktor ittfelejtett polojaban alszok, akkor kicsit mintha nem lennek egyedul blablabla
es bejott, a hulye almom nem folytatodott
viszont viktorrol almondtam, hahaha, asszem idonkent nagyon egyszeruen mukodok
irtam is neki, h az almomban is ott volt a remeseges bajsza, egek
[amugy azt almodtam h sopronban voltam es meglatogatott 2 haverjaval, sem kul alom nem volt]

No comments: