2009-02-04

nemjo

amikor csetelni kezdek vkivel h mondjam neki de varom mar h meglatogasson es kerdeznem h megvan-e a vonatjegy minden rendben-e, de meg mindezek elott a sziamra ugy valaszol h hello epp most rugtak ki es nem szivat valoban kirugtak es valoban epp akkor de durvan es egy teljesen hiheto es elfogadhato indokokkal de melle egy olyan undorito folosleges es alaptalan beszolassal h az elkepeszto, es foleg olyannal ami ellentmond minden eddigi allitasuknak

meg amikor elkezdek csetelni massal aki epp almos es punnyadt es morcos es oreg es gyurott es szenved es mondom lenyugozoen kedvesen h foznek am neki egy remek kavet ha adodna es vegul nem sokat reagal ra mert epp annyi gondja van h az mar nem fer bele h mosolyogjon egyet es talan jobbkedvuen nyomja tovabb a napjat

meg amikor kiderul h itt van r, merthogy feljon hozzam ami tok szuperjo, mar reg lattam es nagyon orulok neki, sot pilotakekszet is hoz ami egeszen uberszuper, erre en meg 2 oran at beszelek neki levegovetel nelkul mert annyira emberhianyom van mar, nem is erzem csak ilyenkor

meg amikor egesz nap csinalnom kene mindenfelet mert holnap vizsgam van es le is kell adnom egy feladatot amit persze mar mult hetre kellett volna csak nem csinaltam meg de a no engedte h a heten leadjam holnapig es meg mindig sehol se tartok semelyikkel

[bar legalabb reggel volt egy szukseges es jo kis online megbeszelesunk, utana meg d-vel beszelgettem + minipletykaltam egy szuperjot]

2 comments:

viri said...

remélem azért a mailemet megkaptad:)
hajrá!!

anna said...

megkaptam, eg is a fejem h meg nem valaszoltam, de most jol elment az idom mindennel, senkinek nem irtam egy betut se