2009-02-12

te joooo eg, a vaddisznos kepem tortenete

nincs mese, le kell irnom, fogom a fejem rendesen

szoval kaptam karacsonyra ezt a szuper vaddisznot, remesen tetszik, barki erre jar, megmutatom neki, es kb mindenki tapsol h ez mennyire szuper es nagyon huh es hordjam hordjam
en meg mindig elmondom mindenkinek h ja tokjo csak a sima barna borpant nem tetszik rajta, de mielobb veszek egy rendeset, es akkor fogom hordani
aztan persze a hatekonysagom feler a levego hatekonysagaval, sose tortenik semmi elorelepes
es akkor jott viktor, es kozolte h kiraly kiraly, vesz nekem majd egy pantot ra, es meg is vette vasarnap mielott indult a vonata, azota van hozza remek pantom, orulok mint a fene
[az ugyan meg egy gond h tudok-e erre barmilyen kapcsot szerelni, vagy mindig ki-be kell kotogetni, vagy netan le se vegyem soha, majd majd meglatom]

na es ennek oromere h vegre hordhatom a vaddisznocskamat, csinaltam egyik ejjel egy fenykepet rola
nyilvan olyan polot kellett keresnem, ami nem tul magas nyaku, talaltam is egy ilyet "_"

megcsinaltam a kepet, aztan zsolt hala egnek online volt, a biztonsag kedveert elkuldtem neki, h berakhato-e ez a kep, marmint a polo kivagasa a kerdes
zs: hát ez kicsit kétértelmű valóban

me: eeeh szoval szted inkabb ne tegyem be??
2:23 AM zs: sztem inkább ne, mer elég hangsúlyos h mit ábrázol...
me: a vaddisznot
merthogy viktor vett nekem pantot hozza
zs: tényleg az is van
me: "_"
zs: :P
2:24 AM me: akkor jo h megkerdeztelek mert tkp siman betettem volna
bar meg igy is filozok rajta
zs: de jó kép, berakom háttérnek :D
me: kis felbontasut kuldtem
max majd ha lesz asuss eeee-d
zs: francba, de hát photoshop
me: francba dehat a pixelek szama elegge keves, abbol meglesem micsinalsz
akkor vegul nem tettem be

masnap atjott sanyi, sanyi aki jofiu, bejar az orakra, megir minden lecket, kiszotarozza a szavakat, igazi jofiu, lehet adni a szavara
megkerdeztem ot is, mert en tovabbra is betehetonek ereztem
azt mondta, szte siman, szep kep, nem durva, siman tegyem be
megnyugodtam, benne lehet bizni valoban, akkor publikaltam a bejegyzest
az allas [nelkulem] 1:1

kesobb cseteltem a-val, a regi regi baratnommel aki nemsokara meglatogat
kerdeztem ot is, csak a biztonsag kedveert marmint csak hogy megnyugtassam magam
me: figyu, segits mar egy kicsit: kiraktam most a blogomba egy kepet magamrol, nezd mar meg h nem tul durva-e
a: ok, mindjárt
me: zsolt szt akar hatterkep is lehetne ami hm hm, sanyi szt siman belefer
de ha tul sok latszik a mellembol akkor lehet h leveszem
sztem meg siman belefere
a: Állati jól nézel ki
Női szemmel is
6:21 PM me: "_"
a: szerintem nem gáz
me: jolvan akkor marad
a: nem a középkorban élünk
me: ehhez a nyaklanchoz vette a pantot a viktor
amit irtam a blogomban
a: rohadt jó az a felső
me: jaaa, azt itt vettem, a leges legdurvabb kiborulos hetemen
ok, megnyugodtam, benne is meg lehet bizni, meg tenyleg nem a kozepkorban elunk "_"
az allas 2:1

este szkajpoltam d-val es v-gal, v is akar majd kijonni hozzam, evfolyamtarsak baratnok lanyok megbizhatok
szobajott a blogom h hogy orultek a jo hetvegemnek
szobahoztam a kepet
erre vmi veszett kattogast recsegest kohogest fuldoklast hallottam csak, hm hm
kozoltek h csak lestek h miiiii miiiiii de amugy szep kep tokjo de ok nem neztek volna ki belolem
eeeh, mondtam h nincs mese, mar ott van, de eleg rendesen megosztja az embereket akiket kerdeztem
mondtak h vegul most mar ott is hagyhatom, hahaha
nevezzuk az allast 2:3-nak bar vegul nem mondtak ki egyertelmuen h nem kellett volna

ejjel cseteltem cs-vel
nem tudtam nem megkerdezni, nyilvan tole kerdeztem meg minden ilyet az utobbi 8 evben mindig
cs: jaaaa
akkor azt még lehet h tegnap néztem?
2:46 AM akkor kizárásos alapon a vaddesznyósra utalsz
cool
me: csak az erdekelt h durva az a kep?
cs: nem
me: teljesen megosztotta akiket megkerdeztem rola
cs: teljesen OK, vállalható és jó is
me: a fele ledobbent a fele meg mondta h dehogy, csodajo kep
2:47 AM cs: ja jó kis közönségteszt :)
mégha az előzőt hívod is tesztnek
me: ok, megszoktam h a te velemenyed a leginkabb mervado, ezert erdekelt
cs: én a csodajó t
ábor zászlaja alá állok
2:48 AMme: jolvan
naszoval cs is meggyozott, nem para, baaaar meg mindig csak 3:3 volt az allas ha az en allaspontomat nem szamoljuk ami eeh azert nem egyertelmu

ma reggel mary-vel kaveztam marmint delben igazabol
mary aki szolid csajszi de azert a matracos tervem full belelkesitette es egyertoen bologatott h igen persze, meg jo h ilyen cselesek okosak vagyunk, szinte csunyan nezett ram amikor kozoltem h aaaa inkabb nem jatszunk a matraccal jobb az ha ott marad nalam, szoval szoval
na mary-vel is megvitattam, szte is kiraly kep, nagyon szep, meg jo h betettem, szuper otlet volt, meg is nyugtatott h igy mar 4:3, szoval semmi para

utana megjelent samuel, akiben mindig lehet bizni, hahaha
megnezte a kepet, megnezte megegyszer, aztan harmadszor is, es gyakorlatilag atolelte a vallamat, es ismetelgette hogy schön schön, genau, genau, schön foto, schön foto, schön anna, schön mädchen
szoval ugy meg mar 5:3 volt, ugyan igyekeztem mar a vegen csak a tuti igeneseket kerdezgetni

aztan ma bimallal dumaltam, kerdeztem megnezte-e a forditos teszteket, amiket 80%-ban miatta es csak 20%-ban viktor miatt csinaltam
persze a kis naiv anna, aaa, nyilvan nem nezte meg, ugyan forditogeppel nezi mindig a blogomat, kozolte h csak a kepeket szokta megnezni, aaaaaaa
mondtam h akkor legyen olyan kedves es setaljon el velem a szamitogepeig es nezzuk meg egyutt es megmutatom neki h mirol mi mive forditotta a normalis nemet es a normalis magyar szovegeket mert eszembe se jutott volna magamtol ilyeneket jatszani, ha o nem csinalja meg azt h megsertodik egy bejegyzesemen amit velhetoen nem is ertett
odamentunk es nyiiilvan azonnal leallt a kepnel h anna what's that
mondtam h ez a nyaklancom es az uj csodaszep pantja de en most nem errol akarok dumalni hanem h vegye eszre mekkora munkaval tesztelgettem a forditokat
a figyelme innentol kb azonos volt egy hiperaktiv kisgyerekevel, oda se bagozott a remek forditasaimra viszont mindig visszatekert a kepre
onnan mar sejtettem h ez is egy ketes erteku igen szavazat
az is, meg azt is kozolte velem h anna this is a sexy picture
mondtam h hat lehet igen igen, es akkor most mivan
erdekes modon o is elojott vele h pont hatterkepnek valo, egybol fogam szegeny fejemet h oke most mar 6:3 de milyen is
mire hazasetaltam toluk, ami kb 3 perc, itt vart egy level meg tole: anna...i store this cool photo along with the little anna photo i have. wow
[a little anna photo az a reges regi kep amin a bicajom mellett varakozok meg p kezeben ott van m meg mellettunk van s is a bicajaval, kicsi szoke anna, most mar van legalabb egy mas kategoriaju anna kepe is]

naszoval lehet dobalni a koveket, tessek tessek, moccanhat a 6:3 barmerre

u p d a t e
mar felment 7:3-ra, b-vel dumalok epp
szokasos folyik a konnyem jaj egek vicces b-dumalas, ajanlom h olvassa el mindeki

b: még csak most olvastad az e-mailomat?
mi hir veled?
jo a kep amit feltettel amgadrol
me: neeem, csak most valaszoltam ra
b: uj polo?
10:52 PM me: haha, igen
(...)
10:54 PM ezek utan mar kis para volt ez a kep h nem tul kivagott-e
bencus: aha
ha istenem
nehogy mar bajlegyen hogy tul kivagott
nem vagy te
pap
me: hahaha
bencus: vagy mi a fene
öööö
hkolostorban élő
nem jut eszembe a neve
me: apaca?
10:55 PM szerzetes?
eger?
bencus: AZ
me: miiiii nem vagyok
bencus: apaca
me: aha ertem

4 comments:

Anonymous said...

Pannnnna
megnyugodhatsz az a 7:3 az 7:1, (sztem beszélhetek Viri nevében is erről, ha nem akkor csak 7:2 :)) mert amellett hogy az volt a reakciónk Virivel, amit leírtál... szerintünk is jó kép, csak mivel a póló annyira nem a te stílusod volt, azért nem gondoltuk volna, hogy ilyet beteszel, de a kép jó... sajnálom, hogy ez neked nem jött le akkor a beszélgetésből... jah és még azt is odaírhattad volna, hogy azt mondtuk, h tök csini vagy rajta és hogy mennyire vékony :)szóval... 7:1

anna said...

de ha ti tamogatjatok akkor nem is 7:1 hanem 9:1 mert a + is nott 2vel nem csak a - csokkent, hehe
kiraly

Anonymous said...

anna! sztem k*va jó ez a kép, és állati jól nézel ki!!! de komolyan :)

anna said...

hehe, akkor jo