2009-02-10

hu, micsoda hetfo, aszta

[meg akkor is micsoda hetfo aszta, ha ra kellett ebrednem h elfelejtettem regisztralni magam a kovetkezo felevre es tkp eleg para h el lehet-e ezt intezni utolag egyaltalan, es ha igen akkor meg lehetseges-e innen, aaaa, ures a fejem nagyon; nadenade, szoval hetfo]

[1] eleve szuper hetvege, igazan jol erzem magam gyakorlatilag eloszor miota itt vagyok
[2] meg egy kazal e-mail, de milyenek, egek [a sortoresek helyere /-t tettem]

-- meg vasarnap este jo kis e-mail viktortol [tobbek kozott mert nala maradt a karlsruhe terkepem, irtam is neki h nalam meg a vicces autos poloja]
-- reggel meg sorban ilyenek a baratnoimtol:
Szia Anna! // Húúú! // Szuper jól nézel ki! (...) nagyon csinos vagy. A fekete fehér fénykép meg egészen egyszerűen zseniális! Szeritem az tök jó egy nőnél, hogy tíz évvel az érettségi után jobban néz ki, mint érettségi környékén.
szóval csak azt akartam írni, hogy örülök nagyon, hogy jól telt az a 2 napod! remélem, mással is el tudod majd tölteni így az időt! jó volt egy kis pozitívat is olvasni nálad
gondolok ám rád sokszor, és szeretném, ha kicsit jobban éreznéd magad ;-) / remélem, hamarosan tal.
Na tök örülök, hogy jóttett ez a Viktor, ha jófej, akkor még a hülye bajusz is elviselhető.
Jaj úgy örülök, hogy írtál!!! (...) De ennek nagyon örülök, hogy végre találtál egy olyan embert, akivel jól érezted magad (...)
-- nemetul lathatoan nagyon nem tudo igen vicces indiai pasitol [aki igazabol csak akkor ir levelet nekem amikor szeretne vmit, de akkor olyan kedveset h csak rohogok fel oran keresztul]: Danke Danke Danke.... / Ich vermissen Sie....
-- este a szulinapos 26 eves m-tol: orulok a jokedvednek, ennel tobb mara nem is kell!
-- este e-tol: jézusom...de jól néz ki ez a kaja :D.. / elkérhetem a receptet? :)

amugy meg az a helyzet h egy rakas embernek meg egyaltalan nem valaszoltam a reges regi kedves e-mailekre, szoval most elso korben azok egy reszet megprobalom majd megirogatni, es erre a millio szuperkedves hetfoi levelre csak azok utan valaszolok, oke?

No comments: