2009-02-22

(anna + blu) @ berlin

szoval kezdetnek mar a neten keresgeltem
hat nyilvan nagyon gyikul csinaltam, eleg sokfele rohangasztam elotte meg dolgom volt sok meg masfele allt az agyam, szoval nem voltam tul sikeres
annyira jutottam, h egy kommentet talaltam miszerint egy srac egy blu-graffiti kepet a schleswiger strassen csinalta
emellett irtam fp-nek h nem ismeri-e oket, de sajnos nem ismerte oket

bameszkodtam folyamatosan nagyon, ahogy csak tudtam
eleg vicces volt, ilyet meg nem csinaltam, h akarmerre megyek, teljse erovel lesem az oriasi tuzfalakat, h nincs-e rajtuk egy blu graffiti
amikor volt varosnezes buszbol [majd leirom], akkor a sracot, aki csinalta a varosnezest, kerdeztem meg a legelejen, de mondta, h sajnos nem tudja, hol lehetnek
itt mar jol elkeseredtem

na eees volt ez a buszos varosnezes
beultem egybol leges legelore, mondtam a fiuknak h mindent latni szeretnek, csak rohogtek h ja tudjak, nyilvan maradjak ott siman
ott sasoltam mint az orult
eees eeees eeees meglattam az egyiket, amelyiket az elobb az utolsonak irtam le
mivel nem a kedvencem volt, csak egy kicsit sikitottam de azert eleg hangosat
kicsit se volt gaz, elso sorban ultem, kb 30 cm-re a varosnezos pasi mikrofonjatol, igy eselyes h az egesz busz hallotta, a srac abba is hagyta a mondtatot a kozepen, es egybol ramnezett h akkor megvan? "_"
csinaltam is 1 remegos kezu jajdeizulok kepet, kb blu-ra varva folyamatosan be volt kapcsolva a gep a kezemben:



meg megegyet amikor mar a maradek fal mellett buszoztunk el



persze hulye vagyok, ez a pasi nyilvan ver profi, nyiiilvan olyan helyre rakta oket ahonnan a vak is meglatja oket, nyilvan varhato volt h legalabb az egyiket latod amikor a berlini falat nezed, csak csak anna nem gondolkozott [most se]

na onnantol terveztem h akkor menes lefenykepezes
masnap este elmentunk fp-vel lefenykepezni
eees eees eees az a vicces h ahogy setaltunk az a 2 pirostornyos hidon a spree folott, megint huhogtam egyet, meglattam a masik kettot is, a kedvencemet meg az ujat



[eezt a kepet amugy mar visszafele csinaltam, es annyira fujt a szel h remegett egesz berlin, igy a kep is ennyire tudott csak eles lenni]
ekkorra mar bebizonyosodott h tenyleg komlpett idiota vagyok, nyilvan nem schleswiger hanem schlesische strasse volt a kommentben, csak a tyukeszemmel rosszul jegyeztem meg
micsoda remek kiralysag, egek, ott ugraltam a hidon, aaaaa dejoooo, utolso berlini estemen meglett minden blu graffiti amit annyira annyira akartam

odaertunk a rozsaszinhoz, hehe, ezt is remekul csinaltuk
kiderult, h eppen annak a haznak a falan van, amit neztunk az s-bahn-bol, h milyen vicces h mennyire bele lehet latni a sok ablakan
aztan pont az a fal volt



mivel elotte van egy haz, nem volt konnyu fenykepezni
szerencsere szerencsere [tobbek kozott blu-ra keszulve] vettem meg itt karlsruheban egy mini fenykepezoallvanyocskat magamnak, mekkora eszem van, es szerencsere a joval dragabbat vettem, amit girbegurban lehet csavarni meg hajlitgatni a labait mindefele, nem csak leallitani a foldre
es a vadiuj allvanyomnak ez lett az elso kepe, tok szuper, ertekelheti h igy indul a palyafutasa



na utana meg tovabbmentunk h meglegyen a masik 2 is
termeszetesen regisztraltam az utcat is bar nyilvan megjegyzem orokre mert ilyeneket sose felejtek el



meglattam oket es oo ooo ooooo ugraltam parat, erre vartam vegig, egek, egek, csodaszepek voltak, jaaaj meg ha kozben mar nem is szurke szemuk van, jaj jaj



sajnos olyan rohadt hideg volt es annyira jegkockava fagytunk mar [pedig jegeralso meg egyebek], h nem jutott eszembe h csinaljunk anna-kepet is ahogy anna tancol a blu elott pedig jaj nagyon jo lett volna, ilyen tyukeszu legyek, hm hm, na mindegy
majd legkozelebb lesz anna tancol blu-nak kep is, most csak ez van

No comments: